Tendensen med fokus på sterke farger kan ses som en gjennomgående trend på tvers av moteverdens denne sesongen.

I 1982, i beskjedne omgivelser i København, startet gullsmeden Per Enevoldsen og kona Winnie en smykkebutikk som senere skulle bli PANDORA.

Visjonen bak merket er, og har alltid vært, å tilby kvinner over hele verden et univers av håndlaget, høy kvalitet formidlet i en moderne og ekte innpakning. Prisene skal være rimelige, og inspirere til å uttrykke individualitet.

Alle kvinner har sin historie å fortelle, en personlig samling av spesielle øyeblikk som gjør dem til akkurat den de er.

 

Som et av verdens største smykkemerker opplever det danske merket en økt popularitet og etterspørsel, også her hjemme i Norge. Smykkene produseres i Thailand, og denne våren åpnet firmaet en egen toppmoderne, bærekraftig fabrikk som setter ny standard for grønn smykkeproduksjon.

– Vi opplever at våre kunder, og forbrukere generelt, i stadig større grad etterspør merker fremfor produkter. Dette innebærer at man ønsker produkter med en historie, og med verdier som knytter brukeren til produktet og firmaet bak. Disse verdiene, og dermed merket, presenteres sådan best i en konseptbutikk som den vi har åpnet her på Paleet, sier Kasper Grue, VP for PANDORA Nordic.

 

Vårens kolleksjon hyller kvinners unike forskjeller og styrker. Sterke, klare farger gjenspeiler en lys sesong og en klar tendens som også beveger seg i resten av moteverden.

Det er alltid nyheter å finne hos Pandora. Det København-baserte designteamet finner inspirasjon til smykkene i kvinner fra hele verden, og kombinerer dette med moderne dansk estetikk, natur, kunst og globale trender.

Styling:
Alle smykker fra PANDORA
BH fra Det Lille Under
Kjole fra Riccovero
Buksedress fra Riccovero